fbpx

Garanția Ușilor Metalice de Intrare INOTHERM

GARANȚIE
Numele INOTHERM reprezintă o combinație unică de calitate tradițională și inovație tehnologică de vârf. Bazându-ne pe o bogată experiență, cunoștințe și procese de fabricație de ultimă generație, producem uși de intrare care îndeplinesc cele mai înalte criterii pentru locuințe moderne, elegante, sigure și durabile de 40 de ani. Noi credem ferm în produsele noastre, prin urmare:

INOTHERM
oferă garanție pentru produsele sale de uși de intrare din aluminiu livrate, care depășesc termenii de garanție obișnuiți de pe piață, cu condiția respectării instrucțiunilor pentru instalarea, îngrijirea și întreținerea produsului.

PERIOADA DE GARANȚIE
3 ANI
Pentru funcționarea fără probleme a feroneriei instalate și a altor părți mobile.
Pentru funcționarea fără probleme a componentelor electronice integrate.
5 ANI
Pentru etanșeitatea sticlei termoizolante.
Pentru durabilitatea mânerelor și a butoanelor de ușă realizate din oțel inoxidabil, cu condiția să nu existe deteriorări mecanice sau modificări ale aspectului suprafeței cauzate de influențele mediului.
10 ANI
Pentru funcționalitatea produsului – funcționare impecabilă și etanșeitate.
Pentru rezistența la intemperii împotriva modificărilor de culoare neobișnuite și formarea de crăpături pe suprafețele profilurilor de ușă din aluminiu anodizat și acoperite cu pulbere.
30 DE ANI GARANȚIE
INOTHERM garantează că poate efectua servicii de reparații la produsele sale după necesitate și poate furniza piese de schimb, asigurând astfel până la 30 de ani de funcționare fără defecte sau durată de viață a serviciului. Părțile de schimb pot include piese care nu sunt vizual identice cu piesa instalată inițial, dar au aceeași funcție. Componentele electronice sunt excluse. Serviciile necesare pentru menținerea funcționării fără probleme, și materialele necesare, orele de lucru facturate etc., sunt taxate conform listei de prețuri valabile în ziua în care serviciul este efectuat.
AFIRMAREA GARANȚIEI
Reclamațiile privind garanția trebuie afirmate în scris la Vânzătorul produsului la care se referă plângerea. Dacă nu este posibil să se ia legătura cu Vânzătorul, reclamația poate fi raportată direct Producătorului, care o va gestiona singur sau o va transmite altui Vânzător pentru gestionare

Numărul OC pentru ușă trebuie indicat în orice caz; se află pe foaia de ușă.

GARANȚIA VA FI INVALIDATĂ
Dacă produsul nu este întreținut conform instrucțiunilor de utilizare primite de cumpărător de la vânzător sau dacă nu sunt urmate instrucțiunile producătorului privind întreținerea și îngrijirea produselor în timpul întreținerii produselor.
Dacă instalarea, înlocuirea, întreținerea sau ajustările au fost efectuate de o persoană neautorizată de vânzător.
Pentru defectele produsului cauzate de efectele anormale ale clădirii.
Dacă bunurile reclamate, în pofida defectelor identificate anterior, au fost instalate la cererea expresă a cumpărătorului, deși vânzătorul a dorit să elimine defectul înainte de instalare.
Dacă produsul este expus la condiții meteorologice extreme, apă sărată sau gaze agresive sau la umiditatea aerului mai mare de 70%, înainte sau după instalare.
În caz de utilizare unprofesională și violentă (lovituri, zgârieturi, curățare) și în caz de modificări ale aspectului suprafeței datorate influențelor mediului și poluării, cum ar fi forța majoră (catastrofe naturale, explozii, incendii, furtuni etc.).
Dacă eroarea se datorează manipulării (instalare, înlocuire, service, reglaje, etc.) a produselor și oricăror alte elemente legate de produs (feronerie, mecanisme de deschidere, sticlă, etc.) de către persoane neautorizate.
Dacă cumpărătorul solicită fabricarea elementelor în dimensiuni recomandate de către producător și care nu corespund standardelor și reglementărilor tehnice ale producătorului.
Garanția nu exclude drepturile consumatorului care decurg din răspunderea vânzătorului pentru defectele bunurilor.

Perioada de garanție începe în data emiterii facturii pentru produsul livrat. Bunurile sunt considerate livrate în ziua semnării procesului-verbal de primire a bunurilor. Pe durata perioadei de garanție, producătorul garantează că toate defectele raportate prompt și corect în produs vor fi eliminate fără costuri și că părțile defecte ale produsului vor fi înlocuite.

Domeniul teritorial al garanției: UE, Elveția, Regatul Unit, Emiratele Arabe Unite, Kuwait.